Bättre sent än aldrig..

Sorry att jga inte skrivit på typ 3 veckor man ja har varit sjuko mycket jobb o så.

Men jag lovar ska inte bli mer såna hopp.

Fredag festade i terlle hemma hos ET hon blev skit full var trevligt o kul men blev ju tyvärr ingen utgång.

Lördag satt jag o LL här hemma o drak kan ju inte påstå att vi festade men ja kul hade vi ändå, Mazarin blev de nån timme senare o där vra skit kul. Borde dra dit fler gånger hehe....

I söndags var de en lungn dag gjorde inte såmycket tror jag , har minne som en fiskpinne.

Måndags jobbade jag o påkvällen passade jag pelleplutt.

Tisdag de var igår, hmmm vad gjorde jag då....ja just de var på Ds mamma Jobb hela dagen mycket trevligt, mycket skit snak, hehe

Idag har jag träffat EJ vi var på vår gamla skola efter de  drog jag hem till Josse o lunchade med henne o JM.

Sen är de var inte hänt mycket mer idag... elelr ju P tryckte upp mig på msn innan får spel på den killen menmen skit samma jag tänker inte vara oartig.

Vad händer annars i evckan då??
Hmm... Fika med M i morgon sen vet jag inte jag ska jobba inann de..
Avboka resan ska jag me göra i morgon......trist men sant....
Fredag jobba hela dagen har kvällen så ja inget liv den dagen ska ju upp tidigt på lördag o jobba me så.
Lördag tjejmiddag hemma hos LL hon skankse hade fixat nån fest elelr nån vi kunde dra till efter vi käkat så de blir
nog skit bra.

Skriver kanske mer
senare idag annars skriver jag i morgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

På tiden att du skrev!! :P Kul att du glömde att du träffade mig i tisdags, din jävel. :P Ses i morgon! Yey!! Kramar

2008-04-18 @ 19:36:58
Postat av: Karin

Äntligen!!

hahaha, fiskpinne minne, den var bra Emma! :P
Vi ses imorgon :D

2008-04-18 @ 19:53:01
Postat av: Anonym

du har de skönaste förkortningarna!! ;) JM antar jag är Jenny malmö ;) haha ses snart

2008-04-19 @ 17:18:56
Postat av: Lisa

UPPDATERA!!! :P

2008-05-02 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0