Foto =)

Började dagen med jobb, första gången jag skulle öppna. Det gick hur bra som helst, var kul. Tiden gick väldigt snabbt på jobb idag , hade o göra nästan hela tiden, sånna dagar gillr man =)

Efter jobb var de snabbt hem o packa ner kläderna jag kulle ha med mig när jag o EJ skulle fotas på The studio.
Packade ner kläderna o drog dit. När vi var de sminkade dom oss och fixade till hårt lite. Skit kul.

Funderar mer o mer på vad LL sa till mig om att starta eget. Hade tyckt de var skit kul och jag hade antagligen älskat att jobba med de. Prtade med EJ om de idag o hon tyckte med att de lät som en bra ide. Så nu är ju bara frågan hur man ska gå till väga o så. Jag åkter kommer nog med den här saken känner jag.

Imorgon är man ledig, så skönt. Ska träffa ML på dagen. Sen på kvällen är de Gränden med Lamorna o K

2dargar kvar tills J tar studenten ska blir skit kul =)


Bilder från dagen:

        


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Emma! Finafisken bilder :)
Hade lika roligt igår som vanligt när jag träffar er....nästa gång...då jävlar....DESSERT!
Vi hörs om freitag.
KRAM

2008-06-05 @ 09:54:57
Postat av: Lisa

Hade också riktigt kul igår!! :) "Men.. vad är det egentligen som gör det till en bal?" "För det första står det bal på inbjudan!" Hahahaha, underbart! Väntar med spänning på vår baldebut. :P Bilderna blev jättefina! Vill se alla sen. :) Puuuusss

2008-06-05 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0