Midsommardagen =)

Så då var midsommar med avklarat. Fy för vad ball jag hade riktigt kul. Massa nytt folk o allt. Dans, o snapsvisor o för mycket sprit, de är midsommar de:P
 
Läste min komentarer på mitt förra inlägg och jag msåte säga Pajala bitchen! Jag saknar dig o trannnbäärrrr

O så ni som vill veta jag var duktig i går strulade inte med nån, rent onödig fakta men ändå.
Pratde med Stockholms bitchen igår, hon är så underbar.
EJ däckade innan 24 igår illa o henne ska jag till Magaluf med, börjar ju bli lite orolig =p
 Har typ inte gjort nåt alls idag har sovit hela dagen, o mått som jag förtjänar =p
Men de är ju bara midsommar en gång =D

Nä, nu blir de nog till att sova igen. mamma ville inte köra mig till JJ o jag pallar inte ta buss eller taxi, men annars hade de varit trevligt att festa lite iidag med =p


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

GALET! HAHA, vi får träffas snart så får jag höra mer hur det var på ert midsommarfirande. Jämfört med det, verkade vårt gå riktigt städat till ju..haha



Tjing!

2008-06-22 @ 14:04:56
Postat av: Anonym

Ingen spritpenna?=)

2008-06-25 @ 21:29:45
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0