Nytt inlägg

Ja då har man ju inte skrivit sen i fredag har haft o göra hela helgen.

Blev at jag drog ner till G o V i fredags o små festade med dom.

Lördag:
Började jobba 9,30 till 17,30
Var meningen att jag skulle ut med EJ men hon hade blivit sjuk. Så de var bara till att börja ragga upp nån ny. JM kunde så de blev att vi besämmade. Marängsvis o en lungn kväll.
När jag kom hem från jobb tog de inte lång tid innan ML ringde o frågade vad jag skulle göra. Hennes planer hade med gått i ras typ. Så hon hängde med till JM o käkade marängsvis o vi började små drick lite. JM hade hela tiden sagt att hon INTE skulle ut. Men rätt som de var så var hon med på. O den blev en ball utekväll. Mer än så berättas inte här. Hahah

Söndag:
Jobbade samma tider då. Efter jobb så ringde LL o frågade vad jag skulle hitta på(hon ville ha lösgodis). Hon kom hit o vi bestämmde oss för att ta en cykel tur, Började med LM, sen Josse o efter de hämtade vi upp LL som skulle med på vår lilla tur. Vi cyklade ner till ribban o satt o hängde på en brygga där en stund, sen drog vi hemåt igen(blåste ganska mycket). L cyklade hem o jag drog med LL hem o kollade på film, vilket blev mindre lyckat med tanke på hur trötta båda var så jag drog hem i sista pausen.

Så till idag då de var en kort sammfattning av helgen.

Jobbar sen efter jobb cyklade jag till LLs jobb o hängde där tills dom stängde. Sen cyklade jag hem, hade bestämmt med L att ta ett kvällsdopp o så belv de. 18grader i vattnet så de var ganksa okej. Sen satt vi o minglade på bryggan där nere i typ 1timme. Bestämmade oss för att dra till Mc o käka glass o så blöev de med haha. Sen var de hem gång o nu siter man här. Så de har varit en bra dag om man säger så.

I morgon är de jobb o sen iväg med EJ o fotas, ska bli skit kul.
Sen är de onsdag o sen torsdag vilket innebär att J tar studenten ska bli sjuk ball.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll.

2008-06-02 @ 22:56:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Du måste lägga upp fotona direkt sen!!! :) I morgon är det Gränden! YEEEEEEEEYYYY!!

2008-06-03 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0