Ska bli av, så de så!!!

Så nu har jag bestämmt mig och jag tänker sarta eget vilket kommer att gå super bra.
Som mina kompisar säkert förstår så kommer detta att innebära att jag inte kommer att kunna vara med dom lika offta som jag är nu.
Men jag vet ju, att dom jag pratat med ställer upp till 110% vilket jag är jätte glad för. T
ror inte ni fattar hur kul jag tycker det ska bli även om jga försöker att beskriva de.
Jag ska bli bästa så enkelt är de.

Så imorgon är jga ledig, ska till stan o fixa lite till midsommar. Längtar kommer bli skit kul =)

Nu är det bara 54dagar kvar till Magaluf.
 De känns som jätte länge men de är de inte veckorna går ju snabbt =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Emma,

du kommer att klara det och självklart är det mycket arbete men om det är någon som klarar det, så är det du.



Och du har många kompisar, så din kundkrets kommer öka snabbt :)

Ha det underbart, speciellt på din lediga dag. Kram

2008-06-17 @ 09:42:53
Postat av: Lisa

Haha, fattar du inte att det är vi kompisar som kommer anställa dig hela tiden? :P Samt besöka alla fester som du fixar? :) Så vi kommer träffa dig precis lika mycket som innan. Mohahah. Puss

2008-06-17 @ 15:11:17
Postat av: Emelie

Åh, vad kul Emma! Det kommer gå superbra!

Puss

2008-06-17 @ 22:03:37
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0