Snart helgen igen =)

Jobbat idag har varit trist som vanligt inget att göra alls, blä på de. Men ET var på jobbet nästan hela dagen var trevligt, sen har jag terrat PE med sms hela dagen, undra vem som åker ut för terron i morgon =)

Tänkte srvara på en av komentarerna till det förra inlägget.
Nä, tyvärr var de inga spritpennor med iår, jag fattar inte varfpör, folk låter mig inte ha såna, men vi ska ju till josse på lördag o jag har en sprit penna i bilenm känner att den nog kommer till andväning då =) heheh

Hlegen blir kul, jobba ,AL ska ha kalas för han har fyllt 18 lilla AL redan 18 han blir aldrig äldre än 12 i mina ögon. Sen efter jag varit hos AL ska jag till Josse o festa lita heheh....

HAr varit duktig måste jag säga har inte shoppat på över en vecka vilket är väldigt bra =)

Imorgon är de jobb, betala resa o fixa håret som gäller, blir nog en trvlig dag.

Åter igen nån som känner att dom friviligtvill bli terrade av mina sms??
Om så hör av dig hahaha

Va ute med JM o EJ imåndags, trevligta prickar dom hhaahha

Sen måste ju ta upp de med de är Pyjamasparty hos Josse nästa vecka hahah så hilma ball hahah

Så nu har allt de jag skrev inget sammahnhängade alls men ändå, Flummflumm på  er hahah

Puss



 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Emma lämna spritpennan hemma !! Du och spritpennor går inte ihop!!

2008-06-26 @ 22:53:21
URL: http://yousofinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är ju som handen i handsken! josse vad är det för något jag inte är inbjuden till? MORR!!!

2008-06-27 @ 19:04:19
URL: http://lillkarran.blogg.se/
Postat av: Karin

Emma + Spritpennor = Bad combination



Ha det bra tjejen!

2008-06-29 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0