Lördag!!

Dagen började med att klockan rigde 4.15 och jag var ganska pigg hade ju sovit mer än 6,5 timmar.
Kommer till jobb där jag o EJ inser att vi knappt har något att gra så de bara flyter på utan problem.
Som vanligt när jag o EJ jobbar måste vi juha musik, så då är de ju en självklr het för dagen medv vi tänker väl inte så mycket mer på att vi har musik på från EJ går ut o prata med några på golvet o inser att vi spelar musik för halv butiken opps hehe men ganska kul ändå, vi såg att där var nån som gick o diggade med så de var nog ganksa omtyckt som tur är. Dagen går o de händer väl inte så mycket annat kul.

P sickade sms igår o frågade om de var okej om R N och B följer med ikväll så jag messade LL i morse o frågade om de gick, får tillbaka om de inte komemr fråns vid 22 är de lungt så detta sänder jag vidare till P. De är ju lungt.
Nån timme senare får jag sms av LL där hon skriver att dom ej kan komma för hennes mamma är sjuk så ja då träffar man inte dom denna helgen heller men men sånt är livet.

Har inte gjort så mycket i dag sen jag kom hem från jobb sov i ca 1,5 timme för att orka med ikväll o sen kunna jobba imorgon så nu är man riktigt utvilad o vinflaskan är i kylen kan typ inte bli bättre ju, hehe...

Försöker komma på om man har lite skit snack men kan inte komma på nåt är ganska lungt på alla fronter....
Kom på att V fyller år i dag så man kan ju altid skriva GRATTIS till henne.

LL frågade precis om jag hade en extra flaska rött vin snäll som man är kollade jag o de hade jag en Dumonte Vinho Regional Alentejano 2005. Om nu när jga pratar med LL visar det sig att de är hennes mamma som ska ha de för att stå ut med oss ikväll hehe ganska ball.

Nä nu måste jag gå o göra mig i ordning för kvällen.

Ps. LL är lika med Lama förstår du då vem de är Josse??

Ha den super kväll


Puss



 


Kommentarer
Postat av: Karin

Yo Emma!

Finare blogg får man allt leta efter.
Kul att se dig igen i lördags :)

2008-03-09 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0