Muffins

Dagen började md att jga besiktade bil o den gick igenom utan några problem alls, så nu vet alla de min bil är en säker bil att köra =)

Kom till jobb vid 11 tiden och då var de bara att börja packa marsipan figruer och göra fler dom är ganksa trött på små gula kyckligar om man säger så...
Jobbar en bra stund blev jag hungrig tänkte jag ska inte ta något men jag kunde inte hålla mig jag åt en muffins o har riktigt dåligt samvete för de,menmen kan ju inte göra nåt åt de mer än att inte göra om de =)

 Kom hemfrån jobb ringde LL ptadade med hemme i typ 40min, fick kankse inte ut så mycket av de men ja var ju kul ändå. Efter jag pratat med hemme ringde jag L och pratde med henne i nästan 1 o 1halv timme. Pratde ganksa mycket om GBG bara 7dagar kvar =) ska bli så kul att åka upp där.

Imorgon kommer JS ska bli super kul att träffa henne, jag o Josse ska hämta henne på flyggplatsen sen ska vi hämta upp E och sen hem till mig o göra mat, kyckling med fetaost soltorkadetomater rostade solroskärnor, ska bli riktigt gott. K skulle komma vid 20 tiden ska bli super kul att hon kommer,LL kankse med kommer då vi får se, L skulle kankse md dycka upp men ja vi får se vilka som kommer.


Puss



image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0