Parata GBG med L

image3

                      L                                                                         Jag

Har precis käkat o kom på att L Smsat så var ju tvungen att ringa henne.
Hon hade lite uppdateringar om Vm o lagt upp ett lite schema om vad vi skulle göra i GBG o när vi skulle göra de:

Fredag
Vm
Utgång

Lördag
Lunch
Vm
Hard Rock
Pub


Söndag
SHOPPING
Vm



Innan jag ringde L paratde jag med LL för att försöka komma fram till om P och R kommer imorgon eller inte,
men vi kom inte fram till nåt så vi får se om vi kommer fram till nåt senare ikväll.

Annars har dagen varit ganska trist inte hänt så mycket, bara jobbat typ..

Men de ska iallafall bli kul hemma hos LL imorgon var ett tag sen man träffade dom typ förra lördage men ändå...

Kom hem från Jönköping igår där uppe köpte jag en skit snygg svart klänning som jag tänkte ha imorgon.
Kan ju skriva lite hur de var där.
De började med att jag och M ska köra upp tisdag kväll de går bra vi har kul ibilen o så.
Ca 5mil utanför Jönköpng,  får vi sladd på bilen o åker i diket. Vi klarar oss utan ett blåmärkte ens. Bilen är de väl lite värre men men ja de är ju bara plåt....
När vi kommer upp till Jönköpning så hämtar E upp oss på en mack o sen kör vi hem till henne för att sova typ.
Onsdagen var kul vi shoppade lite, lunchade och åt en jätte god gryta som E hade gjort, spelade spel o kollade på när F spelade hockeybocky(har ingen anning om hur de stavs)  
Torsdagen hade jag o M bestämmt med E att vi skulle träffa henne på A6 men nycklen funkade inte så vi fick snällt sitta kvar hemma hos E o fortsätta att kolla tv till hon kom hem. När hon kom hem gick vi till A6 o käkade middag på Ikea köttbullar med potatis o brunsås. Efter de var de bara hem om till E o hämta våra grejor för att sendan åka upp till busscentralen för att sätta pss på bussen hem till Malmö( bilen går ju inte att köra)
Bussresan hem gick bra och vi är hela =)

Puss



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag fattar inte vem är LL??

2008-03-08 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0