Uppe Tidigt

Ja eller så tidigt var de inte gick upp klcokn 8 typ för att gå en runda efter de åt jag en stor frukost. Efter de begav jag mig till jobb.

Jobb har varit kul idag började med at jag fick fixa frysen o efter de gjorde jag chokladbullar, sen skulle jag på "kick off" typ super kul 3 timmar där vi bara skrattade typ, riktigt kul med andra ord.

Har väl inte mycket mer att säga om dagen den har gått snabbt idag..

Varför är de så svårt att släppa nåt som man vill släppa??
Varför kan man inte bara spola fram tiden ibland??


Chattarde med min lillebror för nån dag sen ochhan frågade varför jag inte träffade pappa, enligt pappa var de för att mamma inte lät mig göra de o enligt mamma var de för han drack... Vem ska man tro på??
Hur ska man tänka?
När jag partade omde med LL så sa hon att jag borde tänka innan jag sa nåt till lillebror...
Han var ju så söt på msn, han sa att han alltid vetat ha sin syster. Jag kan ju hålla med han hade inte tackat nej till att få växa upp med mina brödrar har ju 4 av dom o känner ingen så att säga....
Hoppas bara att jag får bra kontakt nu med lillebror så man kan träffas lite offtare o så.


Hade velat ta bort han från msn men de är kankse lite så men å andra sidan försvinner han därifrån o jag tar bort nummer från min mobil försvinner han inte nästan hela då??
Är ju ingen han umgås med som jag är med så de borde ju inte göra så mycket, men de är nog lite så att göra de, men ja, fan, varför ska allt vara så svårt varför kan inte allt vara lätt. Eller varför kan man inte gå i ide o vakna när allt är perfekt eller blir de nån gång perfet??

Snart är de fredag då kommer JS ska bli sjuktb kul. Klassträff o så. JL ringde mig innan han sa att han kommer till hlegn bara så där 2 veckor försent men ja de är ju bättre sent än aldrig. Fick mess av R idag hennes morfar hade dött så dom skulle ha begravning i hlegn tycker jätte synd om henne men vi får ju ses en annan gång.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0