Börjar nytt jobb idag =)

Har börjat dagen med att äta en god frokust med grönsaker och fruk. jorde även min unch då med, belv tonfisksallad ska bli gott.

Ung 2 timmar tills jag börjar på de nya jobbet ska bli jätte kul. Vet dock inte vad jag ska ha på mig,jobbigt.
Men de lutar nog åt de nya rosajeansendom är så söta, hahah

Ska bädda o klite snåt nu innan jobbet, o tömma min fönsterkram, vår fönsterputsare kommer i eftermiddag o ska putsa alla fönsterna.

Måste ställa en fråga. Har ni ätit gul kiwi någon gång?? Om inte bör ni testa, de är mycket godare än grön kiwi.

God kväll alla!!

Så nu hoppar jag in på de nya jobbet direkt. Helt ärligt så vet jag inte vad jag tycker om jag gillar de eller inte ganksa tråkigt men de var nog för vi var för mycket personal idag, jag hoppas de ändras annars lär detta bli en låååånnnggg sommar. Menmen de var ju bara första dagen mycket kan ju hända.

Mamma hämtade mig efter jobb så vi körde direkt till maxi o handlade.

Är ganksa trött och uttråkad nu men ja vad ska man göra jag är ju inte trött så jag vill sova bara så ööö trött. Nån som har något tips på vad man kan göra??


Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas öööö-heten gick över sen! :P Vem var du i stan med idag? Shopping antar jag? :P Kommer det upp bilder sen?? :) Ha en bra kväll!! Puss

2008-05-29 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0