Jobb??

Har varit på inervju idag till ett jobb, så ska prov jobba där imorgon ska bli riktigt kul.

För övrigt är jag klar med mina vingar till på lördag tänkte lägga upp en fin bild på dom lite senare idag.
Ska bli riktigt kulpå lördag. Ska bli kul att se vad alla klär ut sig till, spännande hehe...

För övrigt är de annars lungt.
 
Ska ju ut o äta med Lamorna o K i morgon ska bli jätte kul, problemet är bara var vi ska äta??

Skriver mer senare idag

Pratde med en av Lamorna innan idag o det var bestämmt att vi skulle käka på Gräden.
Nu är ju bara frågan vad man ska ha på sig??
 
Klännig eller kjol??
Alltid en fråga...

För övrigt har de varit en ganska trist dag idag, blir mycket roligare imorgon.

Skriver mer imorgon elelr i övermorgon beror ju på när jag ommer hem imorgon o hur trött man är!



Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

TÄVLING!!
Hej,

Gå in på min blogg om tävla om 2 par diesel jeans

ha en bra dag :)

inge ansträngande tävling prova:)

2008-05-20 @ 17:16:43
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0