Klänning klar =)

Dagen började lungt,tills mamma insåg att hon var tvungen att åka till maxi o handla mat. De hade ju varit lungt om inte jag blev tvingade typ att följa med o de var ung en timme tills hon skulel börja jobba. menmen de gick snabbt o vi hann utan problem.


När vi kommit hem o satt ut nicke (min fågel) på balkongen så vandrade jag hem till mormor.

Hon höll på men min klänning till imorgon, så jag skulel prova den o så så allt blev rätt med den. Hon mätte o så o fortsatte att sy o jag följde med Bengt till mobilia. PÅ mobilia var jag tvungen att ta en snabb tur på Vero Moda, hade set en super söt klänning i en tidning, men tyvärr fanns den inte där så jag ska kolla istan nästa vecka hade verkligen velat ha den super söt ju.

När vi kom hem till mormor igen var de fika o så sen var de bara igång med att fixa de sista på mina vingar o min klänning. Så nu är den änkligen klar =)

Skulle ha varit o handlat med EJ idag men hon hann inte(vilket var helt okej för min del). Men hon hade ändå fixat som plåster på såret att vi ska iväg o fotas vet inte riktigt var o så men åter kommer med den faktan när jag vet mer, vet bara att de var den 3juni KL. 14.00 o de tog 4-5 timmar. Men de kommer nog bli skit kul =)

Har inte gjort så mycket mer idag, varit ganska lungt lär ju ha mycket mer att göra imorgon. Men de kommer bli kul.
Ska bli riktigt kul att se vad alla kommer att vara utklädda till imorgon kväll hehe.

Tillbaka där med klänningen, dom som känner mig vet att jag är typ besatt av klännigar ni andra vet de nu hehe
Så lite bilder på favoriterna

           

Måste beklaga mig lite om igår med var ju med LL o KL vi käkade chips o dippa, jag lär inte göra de på lååånngg tid igen mådde så illa efter de. Så LL de lär dröja hehe

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Noooooo!!! Klart det inte lär dröja, din mes. Du mådde nog bara illa efter allt blod i skräckfilmen. :P Vad står L för i KL? Ikväll är det PAAAAAARTY! Haha. Kolla om du har vinöppnare!!!! Puuuusss

2008-05-24 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0