Shopping, hehe

Mognen började lungt. Mamma väckte mig när hon hade gjort frulle o så käkade vi.
Bestämmde oss för att dra upptill stan. Jag hade set lite grejor jag ville ha så varför inte .Hon var ju ledig och var var ju ledig. Skulle även åka o handla mat så jag hade skrivit en jättte lång lista.

Men ja de blir ju aldrig som man tänkt sig. De ringde från mamams jobb o frågade om hon kunde komma in o jobba. Så hon börjar nu kl.15.00.

Men å andra sidan lite shopping hann vi ju emd ändå o en snabb tur till maxi, vi var ju tvungna att äta något.

Så för övrigt vet jag inte vad jag sk göra idag skulle ju haft en typ hel dag med amam men de blide inte så. Kankse ska ta tag i dammsugaren o dammtrasan, hade inte varit helt fel.

Lägger upp bilder lite senare på mina nya inköp idag!

Måste säga att de är jätte kul att felr börjat läsa bloggen o så, tipsa gärna fler om den!!

Har precis tittat klart på ett underbart avsnitt av Gossip Girl. Så mycket dom säger o gör där som är så snart o ja helt sjukt ju. De är ju precis som alla andra, det ända som skiljer är pengar typ.

Var med LL innan o käkade glass i Falsterbo, jätte gott =)

Börjar nya jobbet imorgon önska mig lycka till.

Inköpen från tidigare idag
( NI vet att klickar ni på bilderna blir dom större)

  Känning Only

  Pyjamasbyxor Lindex

  Linne MQ

Måste lägga till detta sitter o pratar med K på msn o hon sa:
(
pratade om vilka nördar vi var typ)


Men, hellre blogg och shopping än Heroin och Crack



Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är alltid kul att shoppa. Väntar med spänning på att få se bilder på det du inhandlade..=)

2008-05-27 @ 15:08:53
URL: http://www.sath84.blogg.se
Postat av: Lisa

Freak, din garderob är slut ju!! :P Nu GLAAAAAASS!!!

2008-05-27 @ 15:58:03
Postat av: Karin

Bwhahah! Jävla shoppoholic :P Nej, men det är alltid trevligt att se vad du köpt, det är alltid så fint.
Ha det super tjejen!

2008-05-27 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0