Ja, lovar att bli bättre

Jag ska bli bättre på att uppdatera men jag har varit sjuk de senaste evckorna så jag har inte orkat.

Idag har jag jobbat, gick ganksa sanbbt har ju att göra men inte jätte myc,ket att göra men lagom.
När jag kom hem från jobba käkade jag middag o sen har jag o mamma fixat Nobbes vishäfte till hans 40årsfest. Tog ju bara nån timme att få de prefekt, tyvärr är de inte hlt klart för jag har inga bilder att jobba med till de så vi får vänta tills han o Anna kommer hem från Mexico.

Imorgon ska jag träffa Lisa o gå en sväng,
alltid trevligt att träffa henne o prata skit eller rättare sagt jag pratar hon lyssnar =P

För övrigt tycket jag att allt är trist händer ju inget, så är väldigt utråkad...
Så vet ni nåt kul elelr galet man kan göra så kom gärna med tips =D

Puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

kom gärna upp och säg hejnär ni har vatt ute och gått :) om ni känner för det, jag är ledig. Puss puss

2008-10-13 @ 20:57:43
Postat av: Karin

Det är lugnt, du hade ett giltigt skäl :P

2008-10-14 @ 17:40:23
Postat av: Tanja

skulle du inte bli bättre på att uppdatera tyckte jag att du sa :P

2008-10-16 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0