Ledig

Har varit ledig idag, men jag fick inte sova ut för de skulle vara på bilskolan kl. 10.00 så de var till att sätta klcokan idag med. Men som tur är är jag ledig imorgon med o då ska jag inte sätta nån klocka.

Har varit i trelle med Mormor och Bengt idag var trevligt tog en liten shoppingtur och avlutade med ett beökt på maxi. Jag fick ett paraply o en hlasduk(lägger upp bilder på de en dag) fick även Peter pan på dvd, för er som inte vet de är jag disney nörd hehe.

Har inga planer än för morgondagen mend e får jag väl se till att ändra på =)

Var hemma hos Jenny igår o kolade Gossip Girl o One tree hill, har blivit lite an en tradition´att göra de men de är kul att kolla ihop då kan man komentera allt o så. Innan jag var hemma hos Jenny hängde jag med Mamma o hämtade Nobbe o Anna, blev lite besviken Mexico 2veckor o inte brunare. Måste berätta de med dom åkte dit med 2väskor o kom hem med noll den ena var kavr i Mexico o den andra i Paris, lite otur om man säger så, hoppas dom snart hittar till Sverige igen.

Sen helgen blir lungn, tyvärr, jag vill festa men ska jobba ,blä. Även de är kul att jobba men ändå hade hellre festat men men, de komemr ju fler hleger, Nästa helg är de Nobbes 40årsfest ska bli trevligt, har kommit på att jag nog ska införskafa mig något nytt tills dess, men får se.

Har soterat ut 4klännigar idag som jag ska sälja o gissa om de känns menmen jag anväder ju inte dom o då är de bättre att jag säljer dom än att dom hänger o tar plats i gadroben men ändå de känns. Men sen får jag se de från den ljusa sidag 4 ut minst 4 in =)


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Starkt gjort av dig Emma. Starkt!

De där klänningarna som bara hänger, kommer göra någon annan superglad :P



Kramar på dig...hoppas du mår bättre nu : )

2008-10-17 @ 17:33:38
Postat av: Lisa och KIm

Snart öl!!!!!! :D:D

2008-10-18 @ 14:04:10
Postat av: Frida

Gossip girl och one tree hill är så underbart, eller hur Emma? :D

2008-10-22 @ 19:17:49
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Emman! Har utmanat dig på min blogg, gå in och kolla! Kramen

2008-11-04 @ 10:17:13
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0