Ja

Nu är de dags för att börjar blogga igen känner jag =P

Har kommit på att jag orkar inte med alla namn förkortningar så jag komemr skriva ut era namn, om de inte är någon som vill de så säg till för då gör jag inte de =) Samma sak gäller bilder vill ni inte vara med på bild så säg de, men jag frågar alltid innan jag lägger upp en bild =)

Ja då hoppar vi rak in i vad som händer.

Var i stan i dag med Jessica. Shoppade ett par skor( nu vet jag vad ni tänker  men jag skulle ju inte shoppa fråns New York, men jag måste ju ha nytt till nästa fredag så då är de tillåtet)

Hittade dock inga kläder super trist, Har ni nåt tips på nån snygg klänning eller kjol som passar bar att festa i så vill jag gärna veta måste ju ha nytt till fredag.

Har väl hänt en del sen jag skrev sist men pallar inte skriva allt de så ja jag börjar idag o sen bilr de uppdatering så fort jag kan =p
Kan ju skriva att jag klarat körkortsteroin o förhoppningsvis har jag ju snart klarat körningen med =) Målet är ju att ha de innan New York
Lägger upp bild på skorna imorgon =)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0