Ledig

Ja, då var man ledig 2dagar på rad, så skönnttt.

De blir till att festa lite ikväll, trveligt värre, har inte tänkt på de innan att man kan festa på onsdagar, lillördag ju. Så de blir en vinare ikväll är de väl tänkt.

Men då till nästa problem, vad ska jag ha på mig ??
Panik..... varför har man alltid de problemt fast man ha en gadrob full med kläder??

Imorgon är de Disney on ice som gäller på kvällen ska bli super kul. Ska dit med med Lollo o Bea, fick de av dom två o Emelie T när jag fyllade år =)

Har faktiskt inget planerat för dagen imorgon lite trist, men nåt dycker väl upp.

Imorgon kommer Josse hem =) ska bli så kul att få träffa henne hon har varit borta aldeles för länge.

Nä nu ska jag kolla kläder måste hitta nåt bar att ha på mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du hade det superskoj igår :)

haha, onsdagar är lite av en glömd lördag...om man inte ska jobba dagen därpå, för då blir det bara seegt.



2009-01-22 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0