Slappe dag

Började med att sova länge ska ju ändå börjar jobba 4 inatt så får ju sova in tiden på nåt sätt. Käkade middag med mamma när hon kom hem från jobb, efter de körde hon mig till stan där jag träffade Patrik.
 Handlade lite Cider till Emelie o gick o lämnde det på hennes jobb.
Efter de gick vi ner till lilla torg o tog nån cider(öl) där. Patrik kom på att han skulle kolla in saker på åhlens så vi gick dit o kom fram till att dom har väldigt många skumma o konstiga sakor där som man inte har nån använing till alls, kom även fram till att vi vistte inte vad de var till alls så har ni vägarna förbi åhlens city i malmö ta en trip upp till andra våningen o kolla in grejorna där. Träffade även Mia o Rikard på åhlens så de blev att man pratade med dom en stund, mycket trevligt =p


Imorgon får man se vad som händer ska kankse på en fest med Emelie(pd) får se. tror att jag även ska träna imorgon, men ska jag inte de så ska jag antagligen gå en runda med Mia.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0