Bistick =(

Japp, då var de igen ett tag sen jag skrev =)
Menmen, så är de ibland =)

Först vill jag säga GRATTIS till Nobbe och Anna som har fått en liten Alvin och med andra ord jag har fått en liten kusin =)
Så Välkommen lille Alvin =)
Ser fram emot att träffa han =)
Och att få skämma bort han lite =)

Sen vad har mer hänt, hmm??? Uteserveringen är på g men de har kommit lite hinder men inte värre än att de går att lösa, så de går sakta men säkert framåt =) Ska väl bli klart denna månaden iaf =)

Sen har Annapanna kommit hem från semestern och de gillar jag, har jag nån att prata skit med och terra igen =P Ska träffa henne på tisdag eller onsdag och de ska bli super kul jänns som om de var mega längesen sist.

Sen ska jag träffa Josse tisdag eller oonsdag med så får se vilken dag som passa in med vem =)
Skulle ha träffas josse idag men när jag skulle åka med jonas till lund så trampade jag på ett bi eller geting så hela foten svulnade upp och de gjorde sivn ont. Känns lite som min vanliga otur =( Menmen de är bara att bitta ihop och se glad ut =) går ju över =)

VAd finns de mer att tillläga idag då?? Hmm Jonas syster Linda har namnsdag så grattis på namnsdagen =)

Ni glömmer inte att de är pannkakastisdag på tisdag va??

Sen är de snart midsommar =) ska bli såå kul =) Ska ner till ystad till stugen och festa loss med ett underbart gäng =) Ska bli super skoj =)

Mindre kul är att jag är sambo lös i mer än en vecka =(
Jonas ska till grekland med sina föräldrar och sin syster =)
Men hoppas de får riktigt kul och trevligt =)
Som tur är så har jag ganksa mycket att göra så får hoppas på att tiden går snabbt ändå =)

Hur är de med mina handleder då?? Skit har haft ritigt ont i dom hela hlegn och dom domnar bort nästan hela tiden så de är piss menmen de är bara att göra de bästa av de hela..

Tror jag fick med en ganska bra uppdatering av allt idag =) Hoppas jag hinner skriva lite imorgon med =)

Vad händer resten av kvällen då?? Ska jobba en stund och sen är de hem laga mat och ha storstädning här hemma för de behövs... Men som tur är är vi ju 2 st som hjälps åt så de går de snabbt, med bra musik och ett rum åt gången =)

Puss


Egobild innan håret åkte av =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är gumman =) ringer dig om en mini stund ännnaaaaa

2010-06-20 @ 19:45:20
URL: http://annahenningsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hälsa Peter och gratta från mig, och gratta din mormor med!

Kram Ellie

2010-06-20 @ 20:45:28
URL: http://ellieella.blogg.se/
Postat av: emma

Japp de ska jag göra Ellie =)

Tack gumman =) Massa skit prat på tisdag som gäller =) Heheh

2010-06-20 @ 21:47:28
URL: http://emmafemma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0