Jepps uppdatera!!

Blivit väldigt dålig på att skriva. Varför??
Vet jag inte har bara de behöver väl inte skriva av mig.

Har bara en fråga varör måste alla killar man träffar vara upptagna,
precis blivit dumpade eller helt enkelt bara konstiga var finns de normala??

Nä,nu ska jag inte vara sån men ändå...

Hade iaf jätte kul på vaborg,
hoppas att alla ni andra som var där me hade kul.

Nu är de helg igen o man ska jobba hela helgen typ trist men snat men de är ändå ganska lungt när man har jobbat har man ju hela dagne på sig att göra annat.. hahah

Ska ju till Magaluf i aug ska bli skit kul ska betala in den första summan nu i helgen sen är de inte lång tid kvar nån månad men va f*n skit samma tiden går snabbt om man har kul.
O varför skulle man inte ha kul har ju ett helt undaerbart gäng me kompisar!!!

Sen ni som är bjudna få inte glömma snart är de maskerad ska bli super skoj.
Nån som har någon ide på vad man kan vara??

Nä nu har jag mest skrivit flummflumm här känns de som ska försöka att bli bättre på att skriva!!

Puss




image16

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi vet redan vad du ska vara på maskeraden!! :P YEEEEY! Kommer bli överball! Undra bara om Kim gillar vårt förslag på hans dräkt. Mohahha. :P Ses i morgon! Puss

2008-05-03 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0