Middag

Har precis kommit hem, har varit ute o käkat middag med Lamorna o K. Riktigt trevligt måste jag säga vi skulel göra om de igen om 2 veckor o då blir de Gränden belv inte de idag för dom hade inte öppet menmen vi åt god mat ändå.

Har ju varit o provjobbat idag kändes jätte bra. Men där är 2 till som ska prova en imorgon o en på tisadg så ja, jag får veta på fredag elelr tisadg om jag får jobbet. Håll tummrana för mig.

Var en snabb runda på mobilia med mamma idag. Jag köpteigen krys i taket.

Har tänkt på de måste värkligen dra ner på mitt shoppande är ju besatt typ.
Men å andrasidan jag shoppar istället frö att drika ta droger o sånt.

Snart är de lördag o då är de fest ska bli jätte kul.
Får se hur många som komemr kan bli en del o den kan bli mindre men jag har fått ja från minst 13 så en del blir de ju.

Puss









Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du dricker OCH köper kläder. Vad gjorde du i fredags vavavava??

2008-05-21 @ 22:58:52
Postat av: Karin

Hahaha, det är sant som den övre säger :P
Men det är väl inget fel med det, :D

Riktigt kul igår, trevligt att vi ska göra det snart igen. Krams

2008-05-22 @ 08:11:07
Postat av: Lisa

Snart Grääääändennnnn!! :) :) :)

2008-05-22 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0