Shopping =)

Jepp, en dag på stan idag men har dock inte handlat nåt hittade ett par klänningar som tåls att tänka på så får se hur jag gör, ska till stan igen på torsdag innan jag börjar jobba så då ska jag o Jessica köpa de vi hittade idag, Jessica hittade sjukt snygga skor, jag hittade med ett par jag vill ha men får se jag har ju min svaghet för klänningar sen vill man ju ha nåt nytt är ju tjejmiddag på fredag sen kankse utgång får se vad som händer med kvällen ju =)

Har inte gjort jätte mycket de senaste dagarna mer än umgåst med Jens o Jessica. Jag jobbade hela helgen, var ganksa kul var en del att göra men som sagt kul

Nä nu är de i väg till Jens som gäller sen ikväll är de träning får se om jag träffar jessica en stund sen när jag har tränat, hade varit trevligt, har ju lite o prata om heheh.....


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hej Emman! Nu får du faktiskt ta och gå in på stylebystars.se och kolla in deras fina klänningar och kjolar. Det enda som är lite dumt är de har hyfsad lång leveranstid =(.

Ha det gott!

PS: kan du inte maila mig lite bilder på Pellen? Behöver lite till bloggen, reserven är tom! DS.

2009-02-26 @ 11:36:33
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0