Snö Snö Snö

jag gillar snö helt underbart kunde ha kommit i julas istället men ändå de är snö.
I eftermiddag är de hem till storbror i skurup som gäller o käka kina mat( har ni vägarna förbi skurup nån gång o ska äta testa deras kinamat super god)
Han har även lovat mig att vi ska åka pulka så jag hoppas han håller detta, lägger in bildbevis sen på om han höll de eller ej. Ska se till så att mina andra storebror med åker pulka kan bli intresant detta, hehhe

Förkylningen är mycket bättre har dock knappt nån röst men ändå känner mig inte lika död som igår elelr i förrgår utan mycket bättre =)

Sen är de tjejmiddag nästa vecka ska bli riktigt kul så ni som ä'r bjudna ni har fått sms kan ni vara snälla o svara på om ni kommer eller ej så fort som jag o Mia måste ju köpa mat o sånt =)

Nä nu ska jag fixa till mig o lite så kankse skriver sen vem vet.

men ni får gärna skriva ett inlägg o berätta vad ni ska göra idag.

Ha de super

Puss

Kommentarer
Postat av: Regina

Snö,snö o snö.., Här finns gott om sånt..=) Kan skicka ner lite till er.., haha!

2009-02-19 @ 12:08:40
Postat av: Karin

Bajsnö!



...men jag gjorde faktiskt en snögubbe bara för att...:P



Försiktigt med pulkan, de är djävluska ibland :P

2009-02-19 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0