Bio ikväll

Japp,  då var de bio ikväll ska bli kul, var jätte länge sen jag var på bio.

Får ju svar på Karins komentar, de kommer bilder har ju blkivit en del nya, bland annat 3 st ny från New York. men jag lägger upp bilder på dom en dag.

Har varit en soft dag i dag. blev tyvärr ingen lunch med Emilia i dag men vi skulle ta de imorgon istället =)
Blev en fika hos mormor o Bengt istället vilket var jätte kul, satt o visade mormor massa gerjor från ikeakatalogen som jag kollat in till jag ska flytta vilket jag hoppas på bli snart.

Var en snabb runda med mamma på mobilia med tyckte inte där var så kul grejor, blev lite besviken, men de är nog för de är massa rea skit o så nu.

Nu snart är de matdags,s en ska jag at en fika med Emelie(trelle) o efter de blir de bio med Mia.

Skriver mer senare om hur bion var annars skriver jag imorgon.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0