Börja kl 02.00

Japp, har fått tag på Johanna o vi kom fram till att vi skulle börja jobba kl. 02.00 inatt är ju en hel del att göra vet ju hur mycket beställningar de var nöär jag gick ifrån jobb i onsadgs så jag kan bara gissa hur mycket mera vi fått in, menmen de kommer bli kul ska göra en jätte söt dop tårta så önska mig lycka till att den blir bra så tar jag bild på den o lägger upp imorgon =) Har även en tårta som ska dekoreras med godis på(sega råttor och nappar)
Har ju fått veta eller de visste jag sen innan är ju en hel del skit prat på jobb om mig, men kom fram till att har dom inget bättre för sig än prata skit om mig så fortsätt, bättre att nån pratar skit om en än att dom inte alls pratar om en =)

Sitter o kollar på Let's Dance och måste säga jag älskar Kittys klänning helt underbar,hehe.

Var en som hade komenterat mitt förra in lägg så var inne på hennes blogg o kollade ,jätte fina bilder så gå gärna in o kolla hennes blogg  http://takai.blogg.se/

Ni kan får lite försmak på tårtor jag gjort innan så vet ni vad ni har att förvänta er imorgon =)

              


    

Lägg gärna in en komentar o säga vad ni tycker =)


Ha en fortsatt bra kväll


Puss



Kommentarer
Postat av: Karin

CAKES!!!



Jag vill ha, haha tur att jag vet att jag har en B & J Glass i frysen, annars hade jag sprungit ner och köpt en jävla tårta :P



Skit i folken på jobbet, folk är cp i huvudet ändå...^_^ Kramar

2009-01-24 @ 17:15:48
Postat av: Anders

Jeppes tårta var helt undebar.. Tack än en gång.

2009-02-02 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0