Givande Samtal

Har precis avslutat ett telesamtal med Mia.
Vi kom fram till en hel del, vissa sakor jag inte tänker skriva om. men en sak som jag tänker skriva om.
Vi är typ hatade av väldigt många av nån andleding,
kommer man till en fest med nya människor är de inte många tjejer som gillar en,
o vi ska inte prata om flickvänner dom är vi inte alls uppskatade av.
Vi är precis som dom ju men ja ganska ball på sitt sätt.
Men å andra sidan de är ju mest tjejer som inte gillar oss, vi har ju inga problem med killar.

Annars har de varit en lung kväll inte hänt nåt typ.

Bra typ en vecka till Josse kommer hem, ska bli jätte roligt att träffa henne igen har saknat henne en hel del.

Imorgon är de kankse lunch med Emilia som gäller.
På kvällen är de bio med Mia o antagligen en fika innan bion, trevligt värre.
Patrik fyller år imorgon får inte glömma att smsa han, kommer säkert glömma de.

Nä, nu ska jag kolla på lite film.

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, människor är olika i världen...tur är väl det, på något sätt, fett-tråkigt annars.



Har hon varit borta ett halvår redan? Shiiiit.

Hoppas ni har det trevligt på bion :P



När kommer alla bilder på klänningar ...haha jag är nyfiken???!

2009-01-15 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0