Klänningar!!!!

Börjar känna att de var länge sen jag köpte en ny klänning, känner att de är ett måste nästa månad. Kom på en bar sak på jobb idag dom lägger pengar på cigaretter o jag lägger mina på klänningar. Födelen är de skadar ingen dom går inte upp i rök o dom har dom mycket längre =)
 

 Klänningar från NEW YORK

Klänning från forever 21     Forever 21 klänning     Min nyårs klänning från forever 21



Nyaste klänningsinköpet

Från MQ i Ystad


Typ ingen av dessa ser speciellt snygga ut när dom bara hänger men dom är sjukt snygga på.  Lägger upp bilder på dom en dag när jag har dom på mig så ni får se hur snygga dom är.



Så till dagen, inte mycket har hänt mest slappat, träning i kväll =)
Var kul på jobb idag fick göra lite chokladkakor istället för bara massa tårt och bakalse grejor, men fick dock veta att vi antagligen bara är 2 imorgon o vi brukar vara 4-5 st menmen de är bara till att jobba på =)


Så tillbaka till klänningar nån bar tips på nån snygg inne klänning man borde köpa???


Puss



Kommentarer
Postat av: Mindy

Kul att du gillar mina bilder.HA en skön kväll..

2009-01-20 @ 19:35:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karin

Duuuude! Jätte snygga, de ser visst fina ut fast de "bara hänger" på galjar...^_^ Den prickiga är redan min favvis, haha



Ha det bra på jobbet, kämpa på :)

Själv ska jag till AMS igen idag...håller tummarna

Kramis

2009-01-21 @ 09:51:28
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

söt blogg!



Besök gärna min blogg och lämna en kommentar! :)

2009-01-21 @ 12:34:38
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

god dag :)

2009-01-21 @ 14:54:55
URL: http://seckisacki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0