Ny vecka

Japp, då var de ny vecka igen, gud vad tiden går snabbt snart är första månaden på detta året slut.
Har inte gjort mycket mer än jobbat idag o sovit lite, är ju träning ikväll o ska jag inte var helt död immorgon så gäller de att sova på dagen =)

Skulle ju klrt ner till Emelie trelle men har inte hunnit tyvärr =(

Men imorgon ska Johanna o klippa sig hos Emelie så då ska jag med så då får jag träffa henne, är lite synd träffar henne aldeles för lite , måste se till att ändra på de.

Annars vet jag inte alls hur veckan ser ur de är ju träning i dag o immorgon sen är de part till hlegn men onsdag torsdag är oplanerat vilket gör att jag får lite panik.....Dom som känner mig vet att jag måste göra nåt hlea tiden klara inte av att inte ha nåt o göra får panik då ju.

Jag undrar när jag får min mobil den är ju inlkämnad så jag har min gamla mobil o den är inte bra alls, man hör inte vad folk säger iden så de är lite illa, vill ha min andra nunununu....

Josse ska med på träningen idag super kul, var länge sen hon var i ishallen nu ju =)

Sen den andra Josefine fyller år i dag så GRATTIS

Borde börja träna på gymmet här hemma nu i veckan, man får tydligen en gratis träningsvecka o får testa om de är nåt så de borde man göra, så Mia fatta vinken, när börjra vi??? Jag har fått papper på priser o allt.

Sen imorgon när jag varit med Johanna, om jag hinner blir de gossip girl och one tree hill me Jenny, är typ hlet besatt av dom seriserna men dom är såå bra ju =P

Har tyvärr inga roliga bilder från idag så kan inte lägga in nån, får se om de blir nån imorgon.



Puss




Kommentarer
Postat av: Karin

Du får tvinga dig att lära dig njuta, av de lugna studerna också :P



I dag sov jag 12 timmar i streck...haha yay...tog igen lite från föregående missar, haha

2009-01-27 @ 08:07:58
Postat av: Mia

JA KLART! Vi måste ta tag i oss och testa denna veckan. Bra att du fixat papper osv. :D Förresten så borde du och jag fika på tors och planera!Jag ska jobba om en stund förresten, men jag ringer dig från jobb ikväll om jag hinner! Puss

2009-01-27 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0