Onsadg

Kan ju börja att berätta om går dagen, jobbade var super trött o helt  flummig på jobb kom inte i säng fråns halv 12 i måndags ingen hit när klockan står på 04.10. Så var mer eller mindre död på jobbet, men de vasr kul ändå.

När jag komj hem tänkte jag fixa lite på mitt rum, men efter en stund insåg jag att jag msåta sova annars lär jag inte klara av resten av dagen. Så de blev lite tv tittande sen sov jag. Vaknade vid 19tiden o då fixade jag lite på mitt rum o gjorde mig iordning för träningen. Träningen var skit kul igår, finns väl inte mycket mer än de att sga, Är sån härlig känsla när man kommer ut på isen, känns som  man bara glömmer allt om alla =)

Kom i säg lite tidigare igår men dock lite för sent ändå. Så der var hårt att gå upp i morse menmen de gick.

Jobb har varit helt okej idag, kunde varit bättre men men så är de.

Planerna för dagen, vet inte alls ska bort till mormor o lämna mina arbetskläder så dom blir tvättade sen ska jag käkla fläskpannkaka till middag ska bli gott.

Skriver mer senare om de händer når kul annars skriver jag en rad elelr så imorgon


Puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Emma... snart dags för BIO!!! Jag längtar :P Puss

2009-01-14 @ 17:44:18
Postat av: Karin

Jesus! Vet fan har du pallar Emma, heders åt dig :P

Hur är det nu du brukar säga "Sova kan jag göra när jag är död" ...haha...

2009-01-15 @ 08:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0