Redan lördag

Så snabbt tiden går har ju inte hunnit lägga upp biler elelr skriva sen i tisdags eller onsdags, har haft fullt upp.  I onsdags så blev de en tur ner till trelle o sov hos Emelie där hade en trevlig kväll. Torsdagen hängde jag med >Emelie till jobb, så hon klippte o färgade ,mitt hår lite är super nöjd med de men vi får se vill ju ha de längre så en hårförläning hade ju inte varit helt fel, efter att jag hade fixat mitt hår blev de en shopping tur med Mia,har köp stop nu om man säger så. Kom hem från stan o lämnade min grejor sen drog jag hem till Josse o satt o påratde skit där ett tag.Fredagen fullt upp börjde med att käöra till maxi för att köpa ingredigenser till Josefines tårtor, sen hem o baka o fixa dom(bilder kommer) Sen stressa iväg till Patrik för att se hans lägnehet, super fin är så avensjuk vill med flytta, sen hem bytta kläder o hem till Josefine på tjejmiddag där =9 Trevligt, trevligt.

Dagen nu då, med Mamma till rusta, hem fixa till mig för att bege mig till Marie med Johanna,Josse och Mia, för att börja förfesta innan förfesten typ o käka lite pizza o så kommer bli super trevligt, sen är de att bege sig till storebror Jim i svedala för att festa där lite, sen beger vi oss till hotellet i skurup för att komma i rätt stämming och där efter är de Malmö som gäller. Mycket åkande med de komemr bli super kul.

Lovar bilder kommer imorgon eller på måndag på vad jag har shoppat o tårtorna jag gjorde till Josefine


Puss





Kommentarer
Postat av: Karin

Emma, klart du har köpstop! Det är ju finanskris :P

Fast å andra sidan är det shoppande människor som får Sverige att gå runt, så YAY! Shoppa på :D



Hoppas det var trevligt med pizza och festande!

Kramar

2009-02-01 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0