STUGA !!!

Som de ser ut nu så blir de att vi hyr stuga ett helt gäng (16pers)den 13-15feb, ska bli sjukt ball heheh.
Händer inte så mycket annat har jobbat idag var helt okej...
Håller på agtt fixa på mitt rum nu så jag fåt bättre plats med mina kläder fattar inte hur jag ska få plats den dagen jag flyttar helt sjukt ju.
Händer inte jätte mycket i veckan ska på bio med Mia på torsdag, sen blir de till att festa i hlegn vet inte med vem än men de läser sig alltid =P
 Har en del komisar som fyller år i veckan ju, Patrik på torsdag och Lollo på lördag får inte glömma att säga grattis till dom hehe =P

Sen jag fattar inte vissa folk förstår inte hur man kan göra som dom gör, sen frågar jag mig tycker dom de är värt de?? I vilket fall som vet dom var jag står i frågan o jag ändara  mig inte antigen så löser man de eller så skiter man i de. 14-tis stil inget jag gillar

Ha de toppen


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har fullt upp ändå :P

och smart drag med kläderna...^_^

Städade själv min garderob i förrgår...allt får plats, men jävlar vad skit man samlar på dig.

2009-01-12 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0