Träning

Jepp, då var de snart iväg o träna är de bästa med måndagar o tisadgar de är att de är träning, känslan när man är i ishallen är helt underbar man glömmer allt o alla, man bara är =)

Ja, ska man då sammanfatta helgen, den var skit kul.
 
Jobbet idag var med kul. Har inte gjort mycket mer än sovit idag elelr jo var en runda på Ilva med mamma var kul hittade en jätte fin soffa =)

Sen har gjort en liten tabbe idag, lämnade in min mobil o n är jag kom hem insåg jag att nummerna på mobilen inte var sparande på mitt kort så jag har inte nummer kvar, så ni av mina kompisar som läser detta era nummer tack

Nä nus ka jag iväg o hämta Lollo inför träningen skriver en gång till när jag kommer hem =)

3dagar till att Josse är hemma =) =) =)




Puss





Kommentarer
Postat av: Karin

:( Tråkigt! Dumma mobiler!



Ska skicka mitt, såg vad du hette igår på msn, men jag var lite lat igår...^_^

2009-01-20 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0