Shopping

Började dagen med att försova mig, hatar att göra dfe inte kul alls =(
 Menmenn de var ändå helt okej på jobb slutade redan 11.15 skulle dra till hörbymarknad med mamma =)
Hem göra vid sig sen bar de av till hörby, när vi kom dit slog värmen emot oss när vi klev av bilen, gick ungerfär halv marknaden när de började spö rengna, som tur var va vi inomhus när de började rengna så de blev lite nya kläder för mig del =)
Tyvärr hittar jag inte min kabel till dtan så kan inte lägga upp nån bilder idag men de kommer till hlegn=)

Efter hörby var de hem till mormor och Bengt var där i ett bra tag sen var de hem och slappa lite =)
Sandra hörde av sig efter en stund när jag varit hemma så jag körde och hämtade henne, sen dess har vi bara chillat och pratat msaa skit med vårar mammor blev en kopp kaffe med dom 2 =)

Vad har morgondagen att bjuda på då

Börja med att jag ska äta frulle hos mormor och bengt kl.8.30 och jag ska ha bullar med till dom =)
10.00 ska jag vara på banken för att se om jag kan få köpa en lägenhet, så håll tummarna att jag få låna pengar till den =) Är ju dock inställd på att jag inte kommer få de men de hade varit riktigt skönt om jag fick de och sååå glad jag hade blivit jepp allt hade varit perfekt men som sagt trlor inte jag får men morgondagen får visa de svaret =)

Kvällen blev lite osäker efter jag pratat med Anna, hon har ju tyvärr blivit lite små sjuk så de blir nog ingen utgång menmen vi får se till att ha kul ändå, men om de är nån som ska ha förfest så är vi lätt på så hör gärna av er =)

Hur ser helgen annars ut då??
Jag har inget planerat vilket känns skumt men som alla andra dagar så får jag säkert fullt upp att göra ändå elelr så får jag inte då blir de en super trist hlg ju, va fan jag måste ju hitta på nåt att göra...

Nästa vecka är de jobba som gäller, sen kankse tosselilla på fredag får se hur de blir hade varit trevligt om vädert tillåter =)




Puss

Kommentarer
Postat av: anna panna

buhuuuu jah vill vara friiiisssssssssk!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-03 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0