Skriva en rad eller 2 =)

Japp, får väl ta och göra de har inte funnits tid att skriva var inte hemma på hela hlegn bara festade låg på plyan och umgicks med en massa kompisar kan inte bli bättre =)

Jobbade som vanligt igår var väl helt okej =)

Sen var de fotboll igår kväll som gällde tyvärr förlorde malmö som vanligt med denna gången mot kalmar med 1-2 till kalmar =(

Idag var jag på jobb i 45min sen gick jag hem mådde inte alls bra, sen jag kom hem vid 7 så käkade jag frulle med mamma sen gick jag och la mig vid 8tiden och sov fram till 2-3 nån gång är helt slut ska inte jobba imorgon heller som sagt har inga krafter att göra nåt har väl nåt skit på gång men förhoppningsvis är de mycket bättre imorgon så man kan jobba på torsdag sen har jag ju semester nästa vecka och då tänker jag inte vara sjuk hela veckan är ju redag planerad typ så jag har inte tid att vara sjuk =)

Nä just nu kommer jga inte på mer att skriva så skriver senare eller en annan dag =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0