SOL =)

Har jui inte skrivit på suoper många dagar men tiden har inte räckt till har väl inte tid nu heller men känner att jag vile skriva av mig lite =)

Har jag gjort sen sita då, jobbat och träffat kompisar =)

Har träffat Sandra en hel del vilket alltid är trevkligt och galet =P
Träffade Anna i lördags och hängde lite på lilla torg sen drog vi hem till henne så jag fick se hennes nya fina lägenhet, gissa om jag med vill flytta efter att ha set hur fin hennes lägenhet var och man vill ha friheten igen, saknar att bo sj väldigt mycket =) Besöket hemma hos Anna slutade med att jag var på visning på en lägehter i går =) super fin låg perekft och allting men jag har ju inte pratat med banken om jag får låna pengar så ska ringa dom imorgon så jag får ett låne löfte så jag kan kolla på "riktigt" och flytta till mitt eget =)
Har även träffat Ida som de var evigehter sen jag träffade sist men de var trevligt tog bara em kort runda men förhoppningsvis så hinner vi träffas nån gång till innan hon ska upp och börja plugga igen =)
Även igår  blev de ne tur till lilla torg men då var de med Mia, Jessica och Richard, var mysigt och sita och prata skit och bara flumma lite där =)
Var barnvakt med Sandra imåndags till hennes super gulliga småbrödrar Karl och Oscar, de var kul att passa dom typ hela dagen var slappt och chill typ =)
VAr även en runda på skopunkten med mamma igår, shoppade 2par skor =)

Imorgon är de hörbymarkand och jobba som gäller ska bli trevlig, jag och mamma har en oskriven tredition att vi alltid åker på hörbymarknad ihop, vi har gjort de sen jag var liten =)
Sen är jag ledig fredag lördag och söndag ska bli så skönt. Hoppas att vädert håller i sig så de blir stranden nån dag =)
Ska festa med Anna på fredag ska bli super kul =)
Sandra jobbar tyvärr hela hlegen så blir väl inte att jag träffar henne så mycket och tyvärr jobbar Mia med menmen jag kan någ se till att roa mig ändå =)

Ibland önskar man att man kunde se in i framtiden och se vad som kommer hända eller att mamn kunde spola fram tiden men ibland tänker man tvärt om att man hade velat spola tillbaka och kankse ändra på nåt man gjort, men man kan ju ninte något av de tur i oturen...Men när de gäller framtiden är de ju alltid kul och se vad morgondagen har att erbjuda en och när de gäller då tid  så har man antingen lärt sig av sina misstag eller så kan man täka tillbaka på allt ball man gjort och se om man kan göra nåpt av de i fremtiden, nä gud vad djup detta blev men ändå =P

Måste tillägga, jag är trogen läsare av Blondinbellas blogg och de vet dom som känner mig =) Ohc hor hade skrivit ett onlägg om gratis högskola i sverige att de var bar och så vidare, men många som hade läst de inlä'gget hade vänt de hon skrv till nåt dåligt och att de inte alls var gartis o så vidare men de jag ville ha sagt att de var ett bra inlägg och de hon skrev tror jag där ligger en hel del sanning i =)

Som sagt kände bara för att skriva en massa idag har väl typ ingen mening ellr sammanhang nå¨t av de men ändå=)

Bilder ska jag försöka lägga upp i helgen har en hel del balla och nytagna på att jag gjort i veckan ska även lägga upp på mina nya inköp =)

En sak till nån som har lust att hänga med till Sdraden på fredag om vädert tillåter??




Puss

Kommentarer
Postat av: svägerskan

jag jubbar på fredag;) hahahahah pussssss

2009-07-02 @ 00:12:48
URL: http://sandrawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0