Dag med Sandra =)

Japp,
 då var de torsdag igen och vad innebär torsdag,
 jo då är de att umgås med sandra som gäller,
ska bli riktigt kul att träffa henne idag har  inte set henne sen hon tog studenten och knappt pratat med henne,
känns tomt ju =(

Igår var de jobb sen umgås med Mia sim gällde,
planerna för midsommar äre klara och du kommer bli super kul kan ju ínte bli annat jag som fixar ju =P
Under tiden vi planerade så käkade vi bakadpotatis, och de blev jätte gått evigheter sen jag käkade de sist,
till den bakade potatisen delade vi en flaska vin, mycket gott och gtrevligt =)
När vi hade käkat klart och fixat lite så begav vi oss till lilla och tog först var en öl (tror de eller ej men jag drak öl) och efter de blev de en jordgubbsdrink (kan inte stava till namnet men de vanliga med jordgubbar i)

Planerna för morgondagen är att jag  ska bege mig ner till trelleborg, Emelies lillasyster tar studenten så jag ska hjälpa till och lite så då, kommer bli trevlig =)

Varför går tiden så sakta när man väntar, ska ju köra till sandra men min bil har gått sönder och jag vill inte köra till tomelilla med mammas bil den är inte så skön att köra som mormor och bengts bil, så de är bara till att vänta på att Bengt ska komma hem så jag kan låna den istället =)

Annars är de nog inte så mycket mer som har hänt gannska dött om man säger så.

Tänkte försöka att ta lite bilder idag så om de bli nån lägger jag upp sen =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, vi har boken hemma hos oss... Lämnar den till Christin igen efter bröllopet om det går bra... Den har varit till stor hjälp. Tack så mycket för lånet... Kram

2009-06-11 @ 13:42:00
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Visst är bilerna fina....haha så sjukt kul vi hade det....hihi kram Maddiz

2009-06-11 @ 13:42:46
URL: http://wiigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0