Måndag

Japp, ny vecka nya grejor att hitta på att göra =)

Dagen:
Jobbat,
hämtat kläder till dom på jobb,
 varit i ÖG med Sandra för att möte upp lillie bror som skulle lämna högtalare o sånt till Sandras student =)
en sväng in om mobilia för att äte lite,
och nu siter jag o väntar på  mamma, ska käka lite sallad med henne =)
Sen om typ 40 min bär de av ner till bo01 med Sandra för att ta en latta o bara prata massa skit o slappa =)

Var på bio i går med Patrik, såg DUPLICITY
Jag tyckte de var en bra film lite anurlunda filmad och hade sin poäng, nä jag gillade den så jag hade gått o set den om ni funderar på att gå o se nån film =)

Imorgon blir de jobb, pyskologen, sen student med Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0