Midsommar över =(

Super länge sen jag uppdaterade, men hbar haft fullt upp med allt möjligt =)

Midsommar ät tyvärr över 1år kvar till nästa gång =)
Tack alla för en toppen kväll igår, jag hade super kul hoppas alla ni andra med hade de =)

Jag tyckte vi hade alla ingredigernserna till en perfekt midsommar
Lekar
Sill
Potatis
Snapsvisor
Och ett toppen humör =)

Trots att se började rengna när vi satt och käkade och alla låsades som att solen sken och de var super väder så blev de toppen =)

Planerna för dagen
Är lite oplanerat ska kanske till svedala för att spela spel och lite sånt eller så är de festa som gäller hade hlst gjort båda =)

Morgondagen är med hels oplanerad så nån som har lust att hitta på nåt så hör av eer=)

Veckan ser likadan ut men de kommer ju alltid upp nåt att hitta på eller kom på nu att jag ska träffa anna en dag patrik en dag sen ska jag ju få in massa annat med så de blir en toppen vecka =)

Måste ju berätta om en ny tradition,
Mia och jag ska skulle fika igår när vi höll på och förbereda, jag kollar i frysen och hittar lussebullar så jepp midsommar och lussebullar är något som jag ska fortsätta med att käka på midsommar, så gott de var =)

Njut av bilderna =)



              



           




  


Hoppas alla haft en bra Midsommar =)





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0