Söndag =)

Japp, söndag igen =)
Har ju jobbat idag och de gick super bra,
hade nästan inga beställingar alls och nästan inga tårtor till butikerna att göra så jag slutade redab halv 11,
 skönt =)
Så då var de hem käka frulle med mamma och sen sova,
 gick upp vid 5 tiden och send ess har jag inte gjort så mycket vettigt.
Håller på att sätt i hop snapsvisehäftet till midsommar,
så håll tummran på att de bli bra och går som jag vill =)

Ett litet smakprov av vad vi ska ha för snapsvisor


Midsommarvisa
melodi: Idas sommarvisa

Ni ska inte tro vi blir fulla
ifall vi inte sätter fart.
Och gör så att glasen blir fyllda
och flaskan så härlig och tom.
Sunga och glädjas och kul ska vi ha
och festa till midsommardan
sen går vi hem med ett minne kvar
som varar till följande år.

Så morgondagen då
Jobba, såklart =)
Träffa Josefine
Städa
Och sen får jag se vad dagen har att ge =)

Sen får jag inte glömma att höra av mig till Mia hon fyllrer år imorgon =)
Mia vad önskar du dig??



Härlig bild eller vad säger ni??

Nån som har nån bara snapsvisa på lager skriv den gärna till mig =)



Puss


Kommentarer
Postat av: ellie

Snygg sång... Då vet jag vad vi sjunger på nästa fest här i norr=)

2009-06-14 @ 20:25:53
URL: http://ellieella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0