Tisadg

Japp, då var de tisdag, kunde varit fredag istället =)

Hänt idag då
Jag har jobbar och jobbat lite till super mycket att göra på jobb,
studenterna är i full gång o de märks väldigt tydligt på jobb,
 visst de är kul men ja de är sjukt mycket att göra o vi är för lite folk, men de fattar inte våra chefer men nån dag  ska väl dom med inse
, typ pöå fredag så får dom inse att de är för lite folk.
 Kan säga att jag är så GLAD att jag inte jobbar på fredag vi har redan beställingar på 28st student tårtor och de är mycket o de är mycket tid, imorgon har vi "bara" 14 tror jag.

ad har jag mer gjort idag då
Varit hos pyskologen gick super bra ska inte dit igen, är inte alls lika rädd för sprutor och så men vi får väl se nästa gång jag msåte i väg o ta ett blodprov o se hru jag känner då.
Tog stick i fingert på mig sj vilket inte alls gjorde ont när jag gjorde de sj, så ska jag ta stick i fingert föer gånger ska jag göra de sj =)

När jag kom hem där ifrån så sov jag har varit ganska trött idag.

Vi halv 7 tiden träffade jag Sandra. Sen var vi på Mcikes student en snabb sväng o lämnde en present efterd e bar de av till mlamö igen, tog en sväng in om konsum o sa hej till Mia.

Morgondagen
Jobba, träffa Mia och fixa de sista med Sandras student presenter o slappa ska för söka komma i säng i tid imorgon.

Nä nu kallas sängen är super trött ha de bäst alla

Och som sagt innan roliigare att skriva om ni skriver en rad till mig =)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0