TRÄNAT =)

Känner mig super duktig har varit och tränat idag var super kul så jag ska lätt förtsätta,
sen ska jag antagligen pröva gymet imorgon.
Var länge sen jag hade så kul när jag tränade men fan vad de var kul,
 kan knappt vänta tills nästa vecka tvärr är de ju bara en dag i veckan de är lite synd
menmen skit samma en gång io vekan ska jag iallafall gå =)

Annars har jag inte gjort mycket idag, jobbar,
 damsugat och slappat har varit över trött den senaste tiden fattar inte varför...

Måste svar på Mias komentar, jag kan förstå om du inte kan
smälta bilden knappt jag kan de heller =P hahahhahahahhah,
 och jepp imorgon är de lilla som gäller och bakad potatis ska bli riktigt kul och gott =) 

Händer imorgon då
Jobba, sen kankse gymmet med Jnny om inte hem till mormor en sväng
innan gym och mormor ska jag köpa träningskläder
Sen är de träffa Mia och käka bakad potatis sen är de lilla torg som gäller och efter de hade jag tänkt mig utgång,
Mia jag har inte sagt till dig men du lär ju läsa detta lust att hänga med ut imorgon efter lilla?
 ivilketfall som ska jag ut med Anna

Nån som har nåt bra tips på vad som har öppet imorgon??


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0