Underbara sommar =)

Finns de nåt bättre än svensk sommar??
Jag tycker inte de finns bättre =)

Har inte jobbat idag,
mådde inte alls bra när jag vaknade,
 så jag sjukade mig.
Men mår bättre nu så de är jobb som gäller imorgon =)
Siter hemma hos Sandra jut nu,
ska snart ner till bunkeflo och köpa lite mat o så till vår picknick imorgon,
ska bli super trevligt med picknick var evighjeter sen sist.

Har inget planerat för kvällen men de hade varit super kul med brännboll,
nån som är på??

Annars blir de att jag häger med Sandra hela kvällen, vilket är super kul de med ju =)

Sen måste jag säga ni är dåliga på att komenterar vad har hänt??

Så skriv gärna en rad eller 2



Puss

Kommentarer
Postat av: pajala bitchen

Gissa om jag saknar våra brännbolls tisdagar vi hade i Kristianstad =)

Det va alltid lika skoj.Synd att man inte kan backa tillbaka tiden.

2009-06-26 @ 07:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0