Haha

Okej, vad ska jag börja??
Ni är många som komenterat det senaste inlägget och vad mer kanjag säga mer än jag tycker de är skit kul o sen om ni stör er så mycket skit i att läsa min blogg, och till er andra som hade bra sakor att skriva tackar så mycket

Ta mig för den jag är o passar inte de så dra sluta läsa min blogg bry dig inte.

Sen ja jag vet att finns sakor så man kan göras att de inte blir massa fel o så ,
men som sagt jag är jag o det är en del av mig att jag skriver som jag gör men stavfel o inte rätt ordföljd med mera.

Har fått lära mig en annan sak med o de att all kretik är bra kretik dålig som bra så =)

Men men skit i de nu.

Har varit en en jätte härlig stuga hela helgen med en massa människor o hur ska man då samman fatta helgen ja den har väl haft allt hehheh....

Fick veta igår att jag har nå¨t skit med halsen igen...typ halsflus....

Så jag har inte jjobbar idag o ska inte jobba imorgon o på onsadg heller...men til hlegn är de jobb som gäller =)

Träffade Mattias( som med är sjuk) O innan de träffade jag  Sandra o Jessica en stund igår trevlig värre har så ball med dom balla bruadar finns inte mycket mer att säga om dom hahhahahahahah

Nä nu är de mat dags =)

Ha der bäst alla

Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Later kalasbra det dar med stugan! :)



Sa typiskt, dalig i halsen igen...operera bort mandlarna sa slipper du kanske skiten :P

Och tillat dig att sova lite nu och da emma, haha



2009-03-18 @ 02:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0