Sjuk =(

De är sååå trist att vara hemma och vara sjuk men kan ju inte göra nåt...
Sen blir de ju inte bättre av att de är super fint väder ute...
Jag kan ju alltid trösta mig med att Jessica med är sjuk, men ändå...
Hade ju inte varit helt fel att dra ner till bo01 o ta en latte o sitta o njuta av solen där...
Istället är man hemma o är helt seg o trött...
Men håll tummarna att de är fint väder nästa vecka =)
Sen har jag ett probelm elelr problem o problem, men fårgan är om jag ska jobba på fredag till lördag natt, jag mår ju ändå helt okej men är super trött tack vara min medicin....menmen jag får se hur jag blir framåt dagen sen får jag ringa jobb o säga hur jag ska göra...

Har inga palner så direkt för resten av veckan, mer än att bli frisk o är jag de till hlegen ska jag vara med Mattias då och mår Jessica bra så ska vi till Entre' på lördag dom öppnar ju idag men, ja att dra dit idag är ju ingen större hit så lördag håll tummarna att vi är bättre då så man kan kolla in Entre'

Har redan lite planer för nästa vecka
Måndag: Jobb och fika med Jessica
Tisadg: Jobb och fika med Josefine
Onsdag: Jobb
Torsdag: Träffa Patrik
Fredag:
Lördag:
Söndag:


Inte jätte mycket men de kommer garanerat mer att gör gör de alltid, ska även träffa Jenny och Josse en dag o fika evigheter sen vi sågs alla 3 så de ska bli kul...Så Jenny och Josse om ni läser, vad säga om frukost på Kungsgatan på torsdag???'
Sen Lollo vi bör med ses i veckan när kan du??
Och Mia du glömmer inte att höra av dig om vilken dag vi ska ses??
Sen så ska jag säkert till Jens nån dag o sen träffa Mattias nån dag så ja de blir en del i veckan...
Men som tur är är de 24timmar på ett dyng o 7dagar på en vecka så jag ska nog få in allt =)

Glöm inte slänga in en komentar eller 2 alltid kul att läsa =)



Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså emma, vi ska festa till helgen ju :D <3

2009-03-21 @ 21:49:34
URL: http://sandrawigren.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är sugen på fika!!!!!!!!! Tyvärr så är jag bara ledig från skola/praktik/jobb imorgon. Så.. slå en pling om det blir något ändrat med dina planer imorgon! Förresten så var det ett bra tag sedan du uppdaterade mig om ditt liv. :P Puss

2009-03-22 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0