Fredag

Japp, då var de redan fredag =)

Kan ju börja berätta om dagen igår.

Var hemma hos Mormor o Bengt o fikade på eftermiddagen,
på förmiddagen tog jag de bara lungt.

Efter jag varit där åkte jag och Mamma till stan för att köpa en jätte söt jenskjol till mig som jag hade hittat på Zara (bild kommer senare idag)
När vi varit där tog vi oss till Jörgen kock &Fransuellsgymnasiet, design eleverna hade sin årliga modvinsning.
I och med Josefine  går där kan, så kunde jag inte hoppa över att gå dit o kolla, så fina saker dom hade gjort =)
Dom ska även ha modevisningen på bo01 på lördag söndag om vädert är bra så traska dit o kolla då om ni har tid var super kul att titta på=)

Efter modevinsningen körde jag o Mamma till vagabond o åt middag, var evigheter sen vi åt där sist,
var mycket god mat =)

Hur ser dagen ut då, nu snart kommer Mammas vännina Christine hit o ska fika.
Kl. halv 2 ska jag vara på häsla undersökning, så får väl se hur de går =P

Planerna för kvällen är dock inte klara än men nåt lär ju hände, gör de ju alltid =)
Sen är de jobba som gäller inatt, tyvärr...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0