Jobba, Jobba, Jobba

Japp, de är så de varit i natt, började kl.2 o sluatde kl.13.00 idag
 så de blev en del timmar och detta var bara uppvärmining för imorgon.
Varför bakar man inte sina egna tårtor till sin mamma på morsadg????????
Måste ju beklaga mig lite till jag klämde mitt lillfinger på jobba idag så ont de gjorde,
inget jag rekomenderar att ni ska göra =)

Vad har hänt annars då
Itorsdags kväll hängde jag med Sandra hela kvällen,
hade super ball och på morgonen var de frukos med Jenny och Josse som stod på mitt schema,
efter jag gjort de hängde jag med mamma ner till trelle för hon skulle klippa sig hos Emelie, så när hon hade klippt så bestämmde vi oss för att gå en runda i trelle för att sen fortsätta i malmö.
Kändes som jag var land o rike runt för att köpa student presenter menmen nu är de köpt
 köpte även inflyttningspresent till Vivan o Glenn även dom inte flyttar från den 3 aug, men då är de gjort =)
Nu är de bara present till Mia som ska köpas, nån förslag någon??

Och igår var jag med Sandra till o från helöa dagen o på kvällen var de ut o käka med Mia på gränden som gällde,
om du inte käkat på gränden nångång så tycker jag du borde göra de super gott =)
Efter gränden bar de av till lilla torg för en latte o massa skit snack o super kul vi hade.
Har planerat en hel del för midsommar med o lite annat kul =)

Händer imorgon då
Jobba, sen ska jag till mormor en stund på kvällen o efter de blir de antagligen bio,
så de blir nog en trevlig dag =)

Sen måste jag ju till lägga tack för de snälla komentarerna på mitt förra in lägg,
blir super glad när ni sklänger in en komentar =)

Nu ska jag fixa till lite på studentpresenterna =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Mia

Hellu! Hoppas jobb var okej idag. :) Ska kolla lite Båstad nu. Hoppas jag hittar ngt kul!!!!!! Förresten så vill jag veta vad du tyckte om resultatet av ditt snokande igår? Emmas typ? :P Vi hörs sen. Puss

2009-05-31 @ 14:39:39
Postat av: Wigren

student student student, jag orkar inte student tackvare fredagens skit. =O

2009-06-01 @ 11:22:57
URL: http://sandrawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0