Fotboll =)

Hur har dagen varit då?
 Segt på jobb men fick en hel del gjort =)
Massa pajer och muffins och lite annat smått och gott =)
Fick även fixat med mer grejor till ute serveringen =)
Mamma var så snäll och stängde idag så jag kunde hänga på och kolla när Jonas killar har match idag =)
Så vi får hoppas på att dom vinner de är ju borta mot lödde =)

Händer imorgon då?
Hmm, de är jobb som vanlig. Och efter jobb vet jag inte alls, menmen vi får se vad för kul som händer då =)
Något blir de alltid om inte annars, så rasade  gasdroben i gadroben i går så måste ju fixa till den iaf =)
Men de kan bli ganska kul ska sotera bort massa kläder med som jag inte använder längre. Kom på en sak som skall göra imorgon jag ska träna knäna, måste göras och de är ganska kul så =) Hade tillochmed se om jag orkar att gå upp lite tidigare imorgon för att gå ut o gå på morgonen hade ju varit fint att gå en runda, man hade varit pigg o glad på jobb och de hade varit ett bra sätt att starata sin dag på de viset=)

Kom på att jag vet visst de vad som gäller efter jobb imorgon =) Ska ju fixa med ute serveringen =) Måster bygga, gjuta, måla och så =) Ska bli kul och skönt när den är klar =) Så håll tummarna på att de blir perfa till imorgon och att jag får klart de, kankse inte målat klart den men de andra så den iaf är klar till på lördag =)

 Killarna innan matchen
JordgubbstårtaStaketbygge =)Kardemummaknutar =)  Monterna med massa goda kakor i =)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0