Länka till bloggar?

För måste jag börja med att säga. Super kul med alla komentarer =)
Tvärr har jag inte hunnit svara. Men jag tackar för dom =)

Börjar med helgen.

Kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags, eller jo nu kom de, jag jobbade typ hela kjkvällen nere på bageriet. fixade till för lördagen då jag hade en bröllopstårta beställd =)

Så lördagen bestod av massa bröllopstårtafix =) Som var super kul. Jag blev jätte nöjd hoppas bara brudparet blev lika nöjda =)
 
Efter de bar de av till Ystad på kräffskiva. lite sent men kul var de ändå =)
Fick dock ganksa ont i min hand så de blev att vi drog hem vid 23tiden.

Igår var de mys dag med Jonas hela dagen. Blev en lång runda på österlen i massa antikaffärer =)
Riktigt nice =)

Så hur sammanfattar man helgen då ? Toppen =)

Dagen hur har den varit?
Mycket trevlig. Träffade Petra och Anders i morse käkade frulle ihop med dom och pratade massa skit =)
Fick oss även lite god skratt åt vissa sakor =)

Efter de var de hem och lta lokal. Ingen som har en på lager???

Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite bloggar i mina inlägg.
Så skriuv lite om er blogg till mig
så länkar jag den på min blogg så får lite fler se och läsa den =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0