Lunchat Med ET

Från att jag inte hade bstämmt så mycket igår till att ha haft en ganska spikad dag.

Vaknade vid 10-tiden, fixade till mig drog upp till stan o lunchade med ET . Träffade LL när vi lunchade hon skulle göra nåt skolarbete.
När vi hade lunchat klart så begav vi oss till ET skola där hon skulle klippa o färga mitt hår.
De var väl inte problem till en början med klippningen o färgen o så.
Färgen blev jätte bra är riktigt nöjd. Sen när hon skulle klippa mig gick de bra till en början. men när hon skulle klippa till luggen elelr ja håret där framme råkade hon klippa ett jack inte så kul men de ordnade sig och blev bra till sist blev nöjd fick lite kort lugg men den är ju inte kort. Den går ju ändå att ha bakom örat med ändå.
Ska vara modell till henne igen när hon ska ha prov iskolan då ska hon sätt upp mitt hår klippa de slinga de, tror bara att de var de hon skulle göra. Kommer nog gå bra hoppas jag eller klart de gör..hehe.

När jag hade varit där så hämtade mamma mig. Vi körde till mobilia o hämtade ut mina skor som varit på klackning. Dom belv riktigt fina =)
Efter vi varit där kördae vi till biltema för att köpa varningtriangel till bilen o västar så man sns om man är med om en olycka eller bilen bara stännar när de är mörkt.

Ska snart äta, dillstuvad potatis o lax ska bl riktigt gott.
Tänkte gå en runda efter de men får se, måste städa o så med.

Har varit ute o gått med LL nu, fick ett litet ryck. Var en trevlig tur, pratade en massa skit typ hehe...
Kom iallafall fram till att jag ska lägg ner P o denna gången ska jag göra de, bättre att hitta en ny. Var man nu gör de men de är ju ett senare probelm.

 JS kommer snart till Malmö ska bli super kul!!!
Men andra ord de blir fest hela helgen ska bli riktigt kul.

Sitter o pratar med LL på msn hon ska trycka upp P o mobba han för han inte riktigt trodde på att LLs mamma var sjuk i lördags,se vad han säger ska bli kul detta haha..
LL mobbade han o han förksöte få de till att jag hade ljugit så dålig stil av han...

Pratade precis med Josse o hon har kommit in på skolan i Australien skit kul ju. Kan inte fatta att hon åker till sommaren. Det är ju bara ett halv år typ men ändå helt sjuk ju är jätte glad för hennes skull.

Pratar med PE på msn han kommer inte till helgen är vi förvånade nä' inte ett dugg. Var ganksa väntat han har match klockan 15 o sista tåget går 18 så han hinner inte. Nästan lite skrattretande hahaha...



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0